Capture The Mango - GOTOWA
Capture The Mango
Szybka, taktyczna gra planszowa dla 2 graczy.
Czas gry: 15-30 minut
Dagabango: Powrót do korzeni - PRZEBUDOWA MECHANIKI
Gra,
której jak dotąd poświęciłem najwięcej czasu i uwagi. Motywacji do
ukończenia gry dodawał mi konkurs Galakty, na który postanowiłem ją
wysłać.
Przepowiednia
się spełniła - nadchodzą ciężkie czasy dla mieszkańców lasu Dagabango.
Grzybnie wszystkich klanów powysychały. Tylko jeden, jedyny klan,
któremu uda się dotrzeć do świętej ziemi i złożyć w niej swoje zarodniki
zapewni sobie przetrwanie. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż pozostałe
klany mają identyczny plan. Przetrwa ten, który najlepiej wykorzysta
zmieniające się warunki oraz specjalne zdolności szamana klanu.
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 30-45 minut.
Pozostałe informacje o grze Tutaj
__________________________________________________________
Głębia - PRZEBUDOWA MECHANIKI
Zawsze
fascynował mnie podwodny świat, więc temat na grę zrodził się bardzo
naturalnie. To pierwszy projekt, do którego musiałem wykonać porządny
"research". Na szczęście był to mile spędzony czas, w końcu temat bardzo mi bliski, więc nauka o podwodnym świecie była świetną zabawą.
W głębi naszym zadaniem jest stworzyć własny podwodny ekosystem tak, by zdobyć jak najwięcej punktów za osiągnięcia. Dróg do zwycięstwa jest wiele: możemy zasiedlać wody niezwykłymi przedstawicielami głębin, budować przepiękne rafy koralowe, odkrywać niezwykle rzadkie gatunki ryb, siać postrach drapieżnikami lub powiększać podwodne rodziny.
Gra dla 1-2 graczy. Czas gry 60 minut.
W głębi naszym zadaniem jest stworzyć własny podwodny ekosystem tak, by zdobyć jak najwięcej punktów za osiągnięcia. Dróg do zwycięstwa jest wiele: możemy zasiedlać wody niezwykłymi przedstawicielami głębin, budować przepiękne rafy koralowe, odkrywać niezwykle rzadkie gatunki ryb, siać postrach drapieżnikami lub powiększać podwodne rodziny.
Gra dla 1-2 graczy. Czas gry 60 minut.
Baldurs Gate - ZAMROZONY
Przenoszenie komputerowych legend na plansze z pewnością jest trudne. Dobitnie pokazała to próba przerzucenia Heroes M&M 3. Mimo wszystko czuje ze z Baldurs Gate musze to zrobić.
Gra z pewnością będziesz dużą pozycją, z ogromem elementów. Inaczej sie baldura przenieść na plansze nie da...
Przenoszenie komputerowych legend na plansze z pewnością jest trudne. Dobitnie pokazała to próba przerzucenia Heroes M&M 3. Mimo wszystko czuje ze z Baldurs Gate musze to zrobić.
Gra z pewnością będziesz dużą pozycją, z ogromem elementów. Inaczej sie baldura przenieść na plansze nie da...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się opinią: