Social Icons

20 sierpnia 2013

Historia gry, która miała nie powstać


Cztery lata wstecz jako student pierwszego roku pod wpływem chwili nabazgrałem na kartce A3 plansze do gry z bardzo prymitywnymi zasadami. Całość zasad opisał bym dziś jako „bezsens”. Odbiorcami gry miała być (i była, bo doszło do rozgrywki) garstka studentów. Pamiętam, miłe przyjęcie i entuzjazm w odbiorze gry. Ukończyliśmy jedną partię i tak szybko jak gra powstała tak szybko i zginęła……aż po trzech latach przypadkiem na dysku natknąłem się na zdjęcie planszy:
 
Dzięki temu przypadkowi dziś gra jest już ukończona . Krok po kroku pokaże wam jak wyglądało tworzenie gry planszowej i jak różni się od powyższego zdjęcia.

Na końcu cyklu ukaże się również podsumowanie, postaram się ukazać jakie błędy towarzyszyły mi podczas tworzenia gry, czego się nauczyłem, co zaobserwowałem oraz jakie wnioski wyciągnąłem ze swojej pracy.
Zapraszam zatem na cykl wpisów pod tytułem "Złośliwiec"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią:

 
 
Blogger Templates