Social Icons

2 grudnia 2013

Przygotowania do konkursu Galakty

Galakta jako wydawnictwo wyciąga rękę w kierunku autorów gier i od dnia 12.11.2013 czeka na zgłoszenia w konkursie. Bardzo ładna inicjatywa, ale przede wszystkim szansa. Dlaczego by z niej nie skorzystać? :)
 Gra nie jest karciana, zamieszczam zrzut samych kart, ponieważ z nich jestem bardziej zadowolony.

Od początku miałem zamiar wziąć w nim udział, ale Głębia zajmowała moją uwagę. Wczoraj jednak uświadomiłem sobie, że jeden z projektów, nad którym pracuje dobrze plasuje się w wymaganiach i preferencjach Galakty. Tak, więc szykuje już  projekt mający status "reserved" (nie jest to tytuł gry)   i mam nadzieje, że uda się go wysłać jeszcze w I turze konkursu.

Szczegóły konkursu można przeczytać na stronie wydawnictwa tutaj 

2 komentarze:

  1. Tak więc pozostaje, życzyć konkurentowi powodzenia, a przede wszystkim wytrwałości w tworzeniu gry, bo po sobie wiem, że czasami z tym ciężko (zwątpienie w projekt czy też w trakcie prac nad aktualnym myślenie o następnym) :D Sam startowałem w pierwszej edycji, ale teraz przynajmniej wiem w jaką iść stronę, bo jednak pierwsza edycja to była taka trochę jazda na ślepo. A teraz, patrząc na gry jakie wydała Galakta, przynajmniej wiem, żeby jednak uderzać w krótkie i tanie gry, co w sumie popieram bo na rynku nie ma za wiele ciekawych klimatycznych gier w takim segmencie cenowym czyli około 70 zł. A nie wszyscy są jednak w stanie wydawać na planszówki 100-150+ zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie coś popsuło się z komentarzami ;/ Dziękuje i również życzę powodzenia :) Doświadczenie na pewno Ci sprzyja, więc będzie dobrze. Co do cen również wolałbym niższe, ale już przywykłem do sytuacji i zdaje sobie sprawę, że wydawnictwa starają się ograniczać ceny produkcji maksymalnie, jednak każda gra to indywiduum i też od autorów zależą ceny, bo przecież ,możemy niektóre (tylko niektóre) rozwiązania łączyć lub nadać 1 żetonowi kilku znaczeń itp :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią:

 
 
Blogger Templates